
Amplasat în zona de nord a Bucureștiului, proiectul are în spate o echipă de top, cu experiență internațională, și o investiție totală de 2 milioane de euro. Andrey Korobyak, Executive Chef-ul BOSCO – Gourmet Nest, este din Estonia și a lucrat în restaurante prestigioase din lume, inclusiv în șase locații cu stele Michelin. Meniul creat împreună cu Head Chef-ul Eduard Kisseljov propune preparate din bucătăria europeană, cu influențe nordice, bazate preponderent pe produse locale. Un nou nume pe piața HoReCa din România: Gynda Gourmet – Hospitality Management Group Piața HoReCa premium din România este într-o oarecare stagnare după pandemie: lipsa de personal și creșterea continuă a costurilor au afectat branșa. După mai bine de 20 de ani de activitate în segmentul ospitalității ca arhitect, designer de interior și consultant, antreprenorul.
Victor Grosu a decis să facă tranziția către zona operațională. A fondat brandul Gynda Gourmet odată cu dezvoltarea restaurantului BOSCO – Gourmet Nest, proiect demarat în vara anului 2023. Co-fondatorul companiei, Serghei Grigor, este un antreprenor și expert HoReCa ce a gestionat, în cei peste 20 de ani de activitate, investiții de peste 28 de milioane de euro. CEO-ul Gynda Group, Radu Vona, are 19 ani de experiență în industrie, ca antreprenor și consultant, și vine cu o perspectivă unică în ecosistemul ospitalității.

Grupul de management operațional Gynda Gourmet acoperă toate fazele dezvoltării și administrării unei afaceri HoReCa de succes: identificare locație; concept și plan de business; identitate de brand; creare și dezvoltare meniu food&beverage; arhitectură și design interior; management operațional (bucătărie, front-of-house, purchasing, resurse umane, financiar); marketing și comunicare; lansare ș.a.m.d.
„Am fondat Gynda Gourmet din dorința de a crea restaurante care să ofere garanția unor experiențe culinare memorabile. Ne propunem ca locațiile în care ne implicăm să înglobeze toate componentele (gastronomie, servicii, design interior, atmosferă, poveste) într-un concept unitar, controlat de noi de la A la Z. De aceea, motto-ul pe care l-am ales este Behind the Truly Memorable Hospitality Experiences”, explică Victor Grosu. „Promisiunea pe care o face un restaurant trebuie respectată zi de zi” Antreprenorul crede că piața de ospitalitate din România este în sfârșit pregătită pentru a renaște și a se afirma pe plan internațional. Afluxul de turiști străini este în creștere, iar publicul local s-a maturizat, călătorește foarte mult, are experiența unor restaurante prestigioase, și își dorește să aibă parte în România de același nivel de servicii ca în străinătate.