Turoperatorul internațional Join UP!, prezent în 10 țări, crește și anunță deschiderea primului său magazin de turism adresat direct clienților în România. Astfel, primul Travel Shop al brandului internațional Join UP! se află în Timișoara, în incinta Bega Shopping Center.

Travel Shop-ul Join UP! din Timișoara este cel de-al 10-lea al rețelei în Europa, dintre care patru se află în Țările Baltice, iar cinci în Polonia.

Compania, lansată în România din anul 2022 ca B2B, și care a depășit anul trecut afaceri de 40 de milioane de euro, se extinde și intră astfel și pe piața B2C, pentru a fi și mai accesibilă turiștilor români. Totodată, Join UP! își păstrează strategia identitară orientată B2B, canal ce rămâne prioritar pentru companie, cu o rețeaua de peste 1100 de agenții partenere. 

Noul Travel Shop din Timișoara se află în Bega Shopping Center (str. Proclamația de la Timișoara nr. 3), oferă un spațiu de 40 mp, și va fi deschis luni–vineri 09:00–20:00 și sâmbătă 09:00–19:00. Clienții vor putea cumpăra vacanțe direct de la turoperator, la preț identic pentru agențiile de turism și clienții finali.

Spațiul va oferi clienților consultanță personalizată și o experiență completă de alegere și planificare a vacanței:

Sfaturi de călătorie personalizate – față în față

Planificarea călătoriei în timp real

Asistență de ultim moment și rezolvarea problemelor

Recomandări adaptate locației

Cu un design menit să creeze o experiență, inspirat din atmosfera relaxată de vacanță, spațiul are un design stilat, cu accente boho, creat pentru ca fiecare client să se simtă special — pentru că planificarea unei vacanțe de vis este o adevărată celebrare.

,,Prin această mutare, compania își propune să consolideze prezența brandului în România, extinzându-și accesibilitatea. Ne demonstrăm strategia pentru acest și următorul an: să fim mai aproape de turiști, prin creșterea numărului de orașe de plecare, introducerea de noi destinații și, acum, prin deschiderea de Travel Shop-uri pentru o accesibilitate mai mare. 

Am ales ca primul nostru magazin să fie deschis în Timișoara, un oraș cu potențial mare de dezvoltare turistică și cu un aeroport internațional, al patrulea din țară. Avem un plan ambițios ce vizează extinderea națională, în același ritm alert cu care compania a avansat în anii anteriori, dar fără a face rabat de la procesele de perfecționare pe care le desfășurăm în tandem. Creșterea și extinderea Join UP! către segmentul B2C aduc brandul mai aproape de turiști, creând un univers complet al călătoriilor – de la primul moment în care aceștia își aleg vacanța și până la finalul călătoriei – asigurând grijă și suport în fiecare etapă a experienței lor”, declară Iulian Beiu, Managing Director Join UP! România.

Alternativ cu noul Travel Shop, turiștii au la dispoziție și platforma online B2C joinup.ro, unde pot achiziționa pachete de vacanță direct de la turoperator.

În plus, faptul că face parte dintr-o rețea internațională permite brandului să ofere clienților tarife avantajoase, obținute prin acorduri colective de achiziție.

La nivel global, entitățile sub brandul Join UP! distribuie pachete turistice prin intermediul a 10.000 de agenții de turism pe toate piețele pe care operează. Peste 6.5 milioane de turiști au ales să meargă în vacanță cu Join UP!, până acum. La nivel global, brandul are afaceri de peste 400 milioane de euro.