Pernod Ricard România și agenția de trade-marketing și inovație Mediascope au ridicat standardul pentru experiențele off-trade din această vară prin campania Summer Mix, dedicată brandurilor Absolut, Jameson, Bumbu, Havana și Malfy.

Sub headline-ul „Brandurile tale de festival îți dau înapoi cât te-ai distrat!”, campania Summer Mix 2025 a avut ca obiectiv să aducă energia festivalurilor direct la raft și să dăruiască vibe-ul specific de festival celor aflați la cumpărături in-store.

Magazinele Kaufland, Auchan, Carrefour și Selgros s-au transformat cu această ocazie în spații de experiență, brandurile participante la campanie beneficiind de activări cu design de brand imersiv, tehnologie digitală de ultimă generație și premii atractive.

Unul dintre starurile verii a fost Bumbu, brandul de rom din portofoliul Pernod Ricard care readuce la viață rețete caraibiene din secolul al XVII-lea. Vara aceasta, Bumbu a devenit romul super-premium nr. 1 în lume și nr. 1 în toate categoriile de rom din România, în universul Modern Retail – canalele hypermarket și supermarket.

Campania Summer Mix a demarat cu două activări-pilot tailor-made: Kaufland × Absolut, o explozie de culoare și good vibes care a deschis sezonul cu un twist creativ, și Carrefour × Bumbu, cu focus pe mixul de arome caraibiene și vibe de festival, în ton cu personalitatea vibrantă a romului Bumbu.

Pentru cele două activări, echipele Pernod Ricard și Mediascope au combinat expertiza în trade marketing cu tehnologia emergentă și zona de data collection.

Canvasurile digitale Mediascope × Videri integrate în plasările-cheie au transformat POSM-urile în adevărate Digital Playgrounds – formate experiențiale inovatoare, concepute special pentru a amplifica instant vizibilitatea brandurilor in-store și interacțiunea consumatorilor la raft, oferind dinamism, relevanță și imersivitate în atmosfera vibrantă de festival, în timp real.

Totodată, structurile POSM utilizate în campanie au modularitate, sunt ușor reutilizabile și aliniate la direcția strategică setată de Pernod Ricard în privința sustenabilității și responsabilității sociale.

Activările au pregătit terenul pentru faza națională a campaniei, derulată în iulie–august în Kaufland, Auchan și Carrefour, mecanismul fiind următorul: cumpărătorii care adaugă în coș cel puțin un produs participant intră automat în tragerea la sorți pentru marele premiu de 10.000 €, o invitație de a prelungi vibe-ul verii oriunde și oricând, exact așa cum își doresc.

„Ne-am dorit mai mult decât o campanie de vară – am vrut să construim o experiență coerentă, cu sens și energie. Am început cu două concepte tailored care au generat awareness în retail, apoi am extins povestea la nivel național, cu o execuție unitară și accente de inovație în plasări – de la estetică vibrantă, până la conținut digital dinamic. Este genul de proiect care îți arată cum poate arăta viitorul marketingului in-store”, a declarat Ruxandra Stancu, Business Unit Manager, Mediascope.

„Summer Mix a marcat o premieră pentru portofoliul Pernod Ricard: o campanie multi-channel prin care am conectat experiența consumatorilor de la festivaluri, cu cea din magazine, liantul fiind brandurile Absolut, Jameson, Bumbu, Havana Club și Malfy. Prin parteneriatul cu Mediascope și integrarea de inovații digitale, am reușit să livrăm atât engagement emoțional la raft, cât și rezultate tangibile – creșterea vizibilității, consolidarea teritoriilor de brand și un nou standard pentru execuția campaniilor de Off Trade Marketing Specialist”, a declarat Florin Agache, Trade Marketing, Pernod Ricard România.

„Anul acesta, Summer Mix a adus vibe-ul festivalurilor direct la raft. Împreună cu Mediascope, am transformat fiecare zonă de plasare din magazinele partenere, într-un Main Stage unde brandurile sunt vedetele. Inspirate de energia festivalurilor estivale, aceste set-up-uri îi invită pe shopperi să descopere arome noi și să simtă entuziasmul sezonului. Acest mix de inovatie, creativitate și excelență în execuție a generat vânzări incrementale într-un context plin de provocări”, a declarat Andrei Șchiopu, Head of Modern Trade, Pernod Ricard România.

Pe lângă KPIs specifici de vânzări și brand awareness, campania a vizat furnizarea experiențelor memorabile de brand in-store, pe principii de coerență vizuală și execuție off-trade premium, care să asigure memorabilitate de la prima interacțiune cu produsul până la momentul consumului.

Campania marchează un nou standard în retail-ul verii 2025 și pregătește terenul pentru inițiativele inovatoare ale sezonului următor. Portofoliul de branduri implicate în campanie reunește lideri de categorie.

Absolut este cea mai vândută vodcă premium din lume și al șaselea brand de spirtoase la nivel global, celebru pentru colaborări culturale îndrăznețe și inițiative de sustenabilitate.

Jameson rămâne Irish whiskey-ul numărul unu la nivel mondial, triplu distilat în Midleton, County Cork.

Bumbu, băutură originală, creată în urmă cu aproximativ 400 de ani și perfecționată continuu până în present, devenit romul super-premium nr. 1 în lume și nr. 1 în toate categoriile de rom din România în universul Modern Retail.

Havana Club înseamnă rom cubanez autentic, sinonim cu cocktailurile tropicale.

Malfy, ginul super-premium distilat cu citrice siciliene, exprimă spiritul însorit al Coastei Amalfi.